ការការពារអតិថិជន

ការការពារអតិថិជន

បទដ្ឋានការពារអតិថិជន តំណាងឱ្យកាតព្វកិច្ចសីលធម៌ជាមូលដ្ឋានសម្រាប់អ្នកផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុទាំងអស់។ បទដ្ឋាននេះរួមមានសំណុំនៃគោលការណ៍ និងសេចក្ដីណែនាំ ដែលត្រូវបានតាក់តែងឡើងដើម្បីធានាសុវត្ថិភាព សមភាព និងតម្លាភាពនៃផលិតផល និងសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុដែលផ្តល់ជូនអតិថិជន។ អម្រឹត ក៏ដូចជាថ្នាក់ដឹកនាំហិរញ្ញវត្ថុទូទាំងពិភពលោកឈរលើគោលវិធីរួមមួយគឺ អតិថិជនមជ្ឈមណ្ឌល។

បទដ្ឋានការពារអតិថិជន

ក្នុងនាមជាគ្រឹះស្ថានដែលមានការទទួលខុសត្រូវ និងប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ អម្រឹត ប្តេជ្ញាការពារអតិថិជនតាមបទដ្ឋាន...

ការដោះស្រាយបណ្តឹងអតិថិជន

ប្រសិនបើអតិថិជនយល់ថា មិនទទួលបានការយកចិត្តទុកដាក់ ការបម្រើសេវាមិនស្មើភាពគ្នា មានអ្វីមួយ មិនប្រក្រតី....

ក្រមសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈ

ដើម្បីធានាថា ប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មរបស់គ្រឹះស្ថាន ប្រព្រឹត្តទៅប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ អម្រឹត កំណត់នូរក្រមសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈឱ្យនិយោជិតទាំងអស់អនុលោមតាម..

ចំណេះដឹងផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ

សិទ្ធិអតិថិជន

អម្រឹត គោរព ហើយដាច់ខាតមិនមានចេតនាបង្កហានិភ័យដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួនឡើយ...