ប្រសិនបើអតិថិជនយល់ថា មិនទទួលបានការយកចិត្តទុកដាក់ ការបម្រើសេវាមិនស្មើភាពគ្នា មានអ្វីមួយមិនប្រក្រតី រងនូវការរំលោភបំពានដោយបុគ្គលិកអម្រឹត... សូមដាក់ពាក្យបណ្តឹង ឬផ្តល់មតិកែលម្អមកកាន់អម្រឹតវិញ អម្រឹតនឹងព្យាយាមដោះស្រាយជូនអតិថិជនក្នុងរយៈពេល ២ថ្ងៃ នៃថ្ងៃធ្វើការ។ ចំពោះបណ្ដឹងដែលមានភាពស្មុគស្មាញ អាចនឹងត្រូវការពេលរហូតដល់ ៣០ថ្ងៃ។ ផ្នែកទំនាក់ទំនងអតិថិជន នឹងជូនដំណឹងទៅអតិថិជនអំពីដំណើរការដោះស្រាយ។
បើនៅតែមិនពេញចិត្តចំពោះដំណោះស្រាយដែលអម្រឹតផ្តល់ជូន អតិថិជនអាចបន្តដាក់ពាក្យបណ្តឹងទៅកាន់ សមាគមធនាគារនៅកម្ពុជា និងសមាគមមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុកម្ពុជា តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ៖ ០១៥ ៣៦៥ ២២២
ការិយាល័យសាខា អម្រឹត
សមាគមធនាគារនៅកម្ពុជា និងសមាគមមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុកម្ពុជា
លេខទូរស័ព្ទ៖ ០១៥ ៣៦៥ ២២២
គេហទំព័រ៖ www.amret.com.kh
អ៊ីមែល៖ [email protected]
ហ្វេសបុក៖ Amret MFI
អម្រឹត ព្យាយាមដោះស្រាយជូនអតិថិជនក្នុងរយៈពេល ២ថ្ងៃ នៃថ្ងៃធ្វើការ។ ចំពោះបណ្ដឹងដែលមានភាពស្មុគ្រស្មាញ អាចនឹង ត្រូវការពេលរហូតដល់ ៣០ថ្ងៃ។ ផ្នែកទំនាក់ទំនងអតិថិជន នឹងជូនដំណឹងទៅអតិថិជនអំពីដំណើរការដោះស្រាយ។